Hoj!

Okej,så nu är jag hemma igen,behöver jag säga att det är kallt ute,knappast! Fast det gör inget för det sägs att kylan tänker släppa sitt grepp till helgen och det låter ju riktigt bra det! Ha,vilken underbar jobbarkväll jag har haft,visst har jag fått ge av mej själv men har fått mångdubbelt tillbaka! Helt underbara kunder vi har. Å för att inte tala om dessa fantastiska arbetskamrater,tåligare kvinnfolk får man leta efter! Här gnälls det inte över något,man jobbar och sliter trots egna krämpor och den tunga vintern! Nä ut i kylan drar de alla å så även jag. Det känns så skönt att tillhöra ett sånt gäng så jag bara jublar! Ha ha,vilken rolig grej.Kollade just på termometern. Den visar - 16,2 grader ute och + 16,2 grader inne! Gå och göm er fryslortar!Nu ska jag äta lite värmande broccolipesto å vad nyttigt då men jag erkänner villigt smågodispåsen på sätet brevid mej under rundan ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0