Home!

En kväll på jobbet har åter passerat. Trevligt som vanligt men också besked som inte är så roliga men vanligt förekommande i det här yrket! Tack herrn i hörnet för alla kloka ord som du delade med dej av, jag ska inte glömma det du sagt till mej! Annars så börjar väl planeringen inför helgen ta lite form men ännu är det ganska öppet på sätt och vis. På torsdag kväll sammanstrålar jag med Marie vid 22 -tiden och sen ägnar vi fredan åt lite tjejgrejer till att börja med! Det ser jag fram emot.Har det blivit kallare där ni bor också? Här har temperaturen sjunkit en hel del och det var sån där hård is på vindrutan på bilen när jag skulle hem.Det gick knappt att skrapa bort den,å dessutom hade den placerat sej på både in och ut sidan! Fick till ett lagom titthål så jag kunde ta mej hem uppför backen i alla fall! Nu blir det lite juice och några smörgåsrån till kvällen! Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0