I hemmets lugna vrå!

Tillslut så hamnade jag hemma och så är även denna jobbardag över.Allt har gått bra trots kylan,så jag är nöjd!En annan sak som gör mej riktigt nöjd är värmefilten som jag fick i julklapp av mina barn,jag kan lova att den används flitigt nu. Jag berättade nog om den när jag fick den. Det är en så där elektrisk med värmeslingor i ,och den värmer helt underbart,sitter inlindad i den just nu och bara njuter!

Jag lovar den är verkligen superbra,köp en om du är frusen,du kommer inte att ångra dej! När man går och lägger sej så tar men den med under täcket och drar ur kontakten,då  håller den värmen länge. Annars är den ju utrustad med termostat så det är ingen fara att man vaknar grillad på morgonen om man somnar från den! Åh vad jag tycker det är skönt att vara hemma i värmen,går nog inte ut något mer i kväll om jag får bestämma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0