kafferast!

En liten kaffepaus i jobbarkvällen! Sedan jag började kl 14.00 har det gått i ett kan man säga! Känner nu att beslutet jag tog tidigare idag är alldeles riktigt. Att tacka ja till en undersköterske utbildning. Avbröt ju den jag startade för ett år sen för att helt gå in för jobb och att bygga upp livet på mitt eget sätt igen. Så om någon vecka kör jag dubbelt igen. Jag tänker klara det hela genom att jobba heltid och plugga samtidigt. Många kurser har jag validerat bort redan. Sedan är ju resten på distans med en dag i veckan på plats i skolan . Ja har inga problem,det kommer att gå som smort det här! Så jag är jättenöjd med mina beslut och vet verkligen vad jag har siktet inställt på!

Kommentarer
Postat av: Irene

Grattis min kära vän, vilket bra beslut, och det kommer gå jättebra för dig. Surfa på vågen tjejen.

Det är soulshine i luften.

2011-02-15 @ 19:01:20
Postat av: chevalena

Tack Irene! Det känns så bra att komma igång igen efter uppehållet! Det finns plats på surfingbrädan till dej med,då kan inte ens den störst vågen stoppa oss! You shine!

2011-02-15 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0