Kexchoklad, tunnbröd och morötter!

Flera kära återseenden har det blivit under arbetsdagen idag,det är så roligt när man kommer tillbaka till ställen det var ett tag sen man var på! Samtidigt hinner det ibland hända tråkiga saker också, vilket det hade gjort nu,men tack för att jag fick lära känna dej och att du litade på mej,å tack för alla kexchoklad du skickade med mej,du goda kvinna! Själv sitter jag nu med en kopp kaffe och har hunnit få i mej några hårda tunnbrödsmackor,det är något som jag verkligen kan okynnesäta,hårda tunnbrödmackor! Nu ska jag toppa med några råa morötter som jag bara inte kan leva utan! Kanske jag var en morot i mitt förra liv,eller så blir jag en i nästa! Anyway,Soulshine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0