Kolla ,så här blev det!

Hej alla! Här kommer några bilder på tatueringarna som blev gjorda igår. Det  kanske ser lite kletigt och konstigt ut men jag tog bara bort plasten för en kort stund och ville inte röra det hela på något vis. Men det är ju kul att få visa i alla fall!



Här är texten på insidan av min vänstra arm. Den är placerad mellan armvecket och handleden. Storlek ca 10 x 4 cm.



Här är fjärilen med dekorationer. Blänket ni ser är salva. Det är alltså ingen färg på det hela utan bara svrtvitt med skuggningar och highlights. Redan idag när jag tittar så framträder det hela mycket bättre. Kommer med bättre bilder så fort det läkt lite och jag tvättat rent lite mer. Men nu har ni en aning i alla fall! Tänk att någonstans på fjärilens överkropp finns den gamla lilla fjärilen gömd,jag kan inte alls märka det,tycker det var mycket skickligt gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0