Laxlyx!

Lax är lyx,kanske inte nuförtiden men under min uppväxt kan jag inte påminna mej att jag någonsin fick äta lax. Det var fin mat för de rika! Här har det blivit laxfileèr med ris och cittron och dill sås idag. Annars brukar jag oftast köra med det thailändska stuket vad det gäller lax men idag var vi lite med klassiskt svenska. Annars har jag lyckats lika bra som vanligt med min städning/omorganisation här hemma. Totalrörigt överallt typ! Kanske blir det bra så småningom eller så trycker jag tillbaka allt in i skåpen så det blir ännu knöligare! Jag känner mej själv vid det här laget och inser att det är svårt att ändra vissa egenskaper! Men annars är jag glad och på G. Det har aldrig legat för mej att tjura för lite missad städning!

 En lax! Fileér!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0