Ledig fredag

Imorse klev jag upp halv åtta,då blev det en snabb frukost och sen ut i snön! Var ju ganska sen hem igårkväll och då hade det snöat mycket men nu när jag klev ut så var det verkligen mycketmycket! Ingen plogbil har varit på gatan ännu så det är verkligen en chansning om man ska kunna ta sej ut med lillskodan.Jag har i alla fall skottat så mycket jag kan bidra med för att det ska funka. Marie är på väg hit nu och när hon kommit så kastar jag mej i duschen och sen åker vi mot Kista för att börja dagen med lite shopping. Vad som sen ska ske får jag delge er i efterhand för just nu är planerna lite halvluddiga, men tjura nu inte för mycket för snön nu, för det är i alla fall inget man kan påverka,det är bara att gilla läget hur man än gör!

Så här glad ska jag vara idag! Nice allover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0