Let your soul shine

Vet ni vad ! Jag har gått över från morötter till broccoli! Kokar stora buketter och äter varje dag! Det är såå gott när de är lagom kokta i lite grovt havssalt! När jag slutade jobba så slank jag in och köpte till imorgon. Just nu äter jag lagom mogen avocado med salsasås och hackad rödlök! Riktigt gott! När jag klarat av det så blir det lite photoshop igen,ska försöka göra klart en bild som jag började med i förmiddags.Bör väl inte stanna uppe allt för länge eftersom arbetsdagen startar klockan 07.00 i morgon bitti. Så jag får lov att säga godnatt för ikväll och tacka alla snälla läsare för att ni tittar in till mej här på bloggen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0