Leva-Lena

Tjo,nu är jag hemkommen för ikväll. Lite sent blev det men så kan det bli ibland när det gäller arbete med människor. Ikväll hade jag ett underbart samtal med en gammal man som verkligen har piggat på sej sen jag såg honom första gången i höstas. Nu kunde han berätta om sitt liv och vad han hade pysslat med. Det var då en blandad kompott, men jag blev riktigt imponerad. Ser fram emot att få prata med honom snart igen! Visserligen brukar han glömma mitt namn mellan gångerna men idag kallade han mej för Leva-Lena,det var ju ett riktigt bra namn!Annars så har jag fått bra med motion genom allt springande för det blev inte någon lucka för fika ikväll så jag ska väl ta mej nått lite nu! Ska kolla djupt i skåpen för det börjar bli lite tomt därinne! Hörs innan jag avslutar för kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0