Lite annorlunda ordning

Nu har jag tagit bort plastfolien och torkat rent dekorationerna.Smort in med salva enligt instruktioner. Lite fånigt känns det med klädseln idag kan jag säga. Jag kan ju inte ha något Behå band som sitter åt eller skaver på skuldran så underst har jag en mjuk bomulls T-shirt och sedan Behån uppe på den, med det vänstra bandet mycket löst reglerat. Ha ,ha tur att det är den årstid det är så jag sen kan ha en långärmad varm tröja uppepå det hela! Allt ser väl ut som vanligt men jag kan lova att känslan av att man vet ur det är gör att det känns ganska konstigt!  Men om ett par dar så är ju det hela läkt och då ska väl kläderna hamna i rätt ordning igen! Nu ska jag äta lite och sen fixa mej för jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0