Me and my flowers!

Vet ni vad som hände ! Jag skulle bara vila lite i soffan efter maten och såklart råkade jag somna! Det var en skön och välbehövlig lur,så jag ångrar mej inte. Sitter vid photoshop och pysslar lite smått, och fixar lite med bilder från helgen! Igår när jag var och handlade så köpte jag mej några växter för att ha och fotografera och redigera. Jag vet att om jag väntar till det blir mörkt och använder min prydnadsbelysning och blixten som ljuskälla så kan jag få superfina effekter med macrot!



Här är en sån bild,blomman är i verkligheten bara några centimeter i diameter. Med den svarta bakgrunden är den dessutom enkel att frilägga från bakgrunden,mycket användbar bild för mej. Dessutom är den fin som den är tycker jag!

Vackert alltså! Den här kommer att bli flitigt fotad. Har aldrig tidigare ägt en orkidée,men nu gör jag det också!



En röd ros,vad kan vara vackrare. Bara just den här rosen kostade 30 kronor,men egentligen är det billigt för alla bilder den ger mej. Imorgon har den nog slagit ut ytterligare och ska då fotas igen. Väl använda pengar! Alla dehär tre bilderna är ju ännu oredigerade så vi får se vad som händer med dom såsmåningom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0