Minnen

Nyss bad jag min om en månad fjortonårige son att följa med ner i källaren och titta lite. Vi började plocka med saker som fått flytta ner i lådor för att han blivit "stor". Gamla leksaker och böcker och sånt. Det blev ett kärt återseende. Åh,den här bilen det var min favorit ,åh den här köpte du åt mej....osv...osv. Snabbt konstaterade han att alla saker har en berättelse med sej.Det var ett härligt konstaterande av en kille som håller på att bli stor. Han sa också när nostalgin blev riktigt svår, "Jag vill vara liten igen". Sedan satte han sej vid trumsetet som stått tyst länge nu och drog igång några solon! Härligt! 

Här är Eddie några månader gammal,en riktig baddar kille som Timmy har lite problem med att hålla i!

Året måste vara 1997 eftersom Eddie är född 1:a mars det året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0