Natten närmar sej!

Nu säger jag godnatt och passar på att få lite god sömn en stund. Ikväll har jag suttit och blockat ganska mycket. Jag menar inte som att blocka någon från sin sida eller nåt,det behöver jag inte för det verkar som alla styggingar har försvunnit härifrån,eller i alla fall valt att hålla sina munnar stängda! Nej jag menar blocka som att sitta och kolla in vad som finns till salu på blocket! Det kan bli som ett litet gift,nästan som det är att blogga! Vi får se om det dyker upp det jag är inne på,det gick ju så finfint att få tag på barbordet och stolarna,bara man har is i magen och kan vänta tills det känns riktigt rätt så! Nej god natt alla! Spread some  good soulshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0