Nattmacka!

Jobbarkvällen klar! Blev lite övertid,men vad gör det! Så njutbara människor,både dom jag arbetar med och de vi hjälper! Trivs som fisken i vattnet! Nyss har jag fixat några mackor i smörgåsgrillen som vi avnjutit. Använde laxen från tidigare idag ,caesardressing och en blandning av olivolja,örtkryddor och persillado!Gissa hur gott det blev då? Helt attans underbart faktiskt,men som tur är så tog jag bara en,men det hade kunnat gå ner många fler. På tal om att vara ledig helgen som kommer så blir det inte bara shopping,utan vi slår nog till bästa Marie och jag och planerar in en hel turnè i Stockholm. Med gott folk omkring oss så blir det nog en toppenhelg känner jag på mej! Nu ska jag strax vila mej för det blir ju jobb tidigt i morgon också! Puss å kram hela dan,som en jag vet alltid brukar säga när vi skiljs åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0