Nu går det undan kan jag lova

Nu måste jag stoppa mej själv en stund och ge mej lite betänketid! När jag håller på och stökar på det här viset är det lätt att det drar iväg alldeles för fort och mycket. Har så många ideér och får ännu fler medan jag håller på. Det gäller att ta en i taget,men å andra sidan vad kan hända? Skruva upp och skruva ner,flytta hit och flytta dit det är ju bara ett enda stort nöje egentligen och det brukar ju inte bli sämre i alla fall! Problemet är väl att det blir rörigt eftersom jag gillar att göra massaor av saker samtidigt,men då blir det ju aldrig tråkigt i alla fall! Nu ska jag ta att sticka emellan med att plantera ihop tre blommor i en stor kruka så jag får mer plats för vårbruket på fönsterbrädorna! Under tiden grunnar jag på att fixa en cool upphängningsplats för alla solglasögon så de hänger bra till för att greppa när man ska ut i solens sken i vår och sommar! Just nu finns tio olika par att välja emellan och fler blir det väl under resans gång. Lika kul med solbrillor som skor eller handväskor! Gillar dessutom att exponera de vackra sakerna istället för att dölja dem i garderober och skåp! Bling blong!

TRONES Skoskåp svart Bredd: 51 cm Djup: 18 cm Höjd: 39 cm Antal i förpackning: 3 styck
Fler av dessa ska inhandlas snarast! Det är riktigt genialiska grejer som passar utmärkt som förvaring till allt möjligt i hus och hem. Så användbara.Just nu finns det nio stycken i mitt hem i olika arrangemang. Ett set till behövs i stora hallen. I helgen hinner jag nog till något IKEA varuhus och fixa det. 349 kr är priset för tre st!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0