Om en vecka!

Dagens arbetspass sträckte sig från 07.00-22.00. Snygg jobbat Cheva,två såna dar på raken kräver sin kvinna. I morgon blir det bara 07.00-16.00,sen tänker jag nog relaxa i Västerås. På rasten vid fyra tiden så var jag och resonerade med mannen som ska få snygga till tatueringen som jag pratade om. Nu har vi en plan och den sätts i verket om en vecka.Han ska få göra två grejer år mej,den andra är en text,som ska påminna mej om hur viktigt det är att vara en god människa och alltid försöka visa förståelse och ödmjukhet mot både sej själv och andra.Gav en ledtråd i ett tidigare inläggom varifrån ordet kommit till mej,här kommer en till! Dessa är bokstäverna som ordet innehåller fast i omkastad ordning! N O I SL U H E S. Vi har pratat om hur fonten ska se ut på ett ungefär,ska se om jag kan hitta någon att visa er! Ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0