Ordning och reda ska det visst vara!

Det rullar ju på hur bra som helst idag. Mycket av sånt som jag ansett som tråksaker och skjutit upp har blivit gjorda idag.T ex nåt så trist som att ligga och skrapa stearin från klinkersplattorna runt kaminen är gjort! Burit ut tomglas och annat som blockerat utrymmet under diskbänken under lång tid.Pratat med schemaläggaren på jobbet och fixat till schemat under mars så det funkar med övriga livet också! Ja,massor med såna saker som en bohem som jag gärna skjuter upp. En kvinna sa till mej,såna människor som du som är doers (Coolt ord,typ typ praktisk människa som är handlingsfocuserad)gör saker som de gillar och mår bra av. Hon tyckte jag borde träna på att skriva listor och pricka av för att inte hamna i trubbel som jag gör när jag skjuter upp för mycket av sånt som faktiskt är viktigt. Jak får lov att hålla med henne lite, det har blivit ett och annat som blivit"paid with fools gold" i livet.Men som tur är så är det inga större saker det gäller, men i alla fall! Strukturcheva,det är väl inte jag inte,men ska väl försöka bättra på kontot lite på vissa plan kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0