Paid my dues

Det börjar bli dags att avsluta här nu å plocka fram jobbar inneskorna och ta av långkallingarna. För ikväll ska det springas i korridorer och trappor! Det blir ett fyra timmars jobbpass nu så jag beger mej alldeles strax iväg hemifrån. Ska bara ladda med lite ramlösa svartavinbär först. Sen en låt att ha i huvudet till kvällen.Framförd av en brud som jag vill påstå har a lot of attitude!

Hon har det naturligt liksom, behöver inte väsnas och domdera på något annat sätt.Snart hörs vi igen så får ni höra om min kväll,hoppas ni fixar er en skön afton därute medan jag jobbar!

Kommentarer
Postat av: Maximilianelle

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-09-21 @ 15:04:02
URL: http://maximilianelle.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0