Schlagercheva!

Nu när klockan är två på dagen så har jag hunnit jobba ett pass och dessutom hunnit laga lite lunch åt mej själv.Nu håller jag på och kör en maskin tvätt,men det blir nog ett bekymmer att hitta torkplas för tvätten för det kyler ner så väldigt inomhus när jag måste hänga allt här.Men det får väl lösa sej,annars får hälften av tvätten ligga kvar i maskinen tills imorgon. Jag tror nog jag ska passa på att sova nån timme kanske för klockan 16.00 åker jag tillbaka till jobbet för att återkomma hem vid 22.00. Men då är det ju ändå långt kvar av kvällen att photoshopa på och då gäller det att vara pigg. Å hörrni,alla ni som ska se melodifestivalen ikväll,ta inte i så ni spräcker livstycket,(som min mamma brukade säga) när ni tycker att allt är fel vad det gäller låtar och framförande osv. Säkert får jag se en och annan glimt av programmet när jag jobbar ikväll men det gör ju inget!Jag är nöjd! Abba och waterloo från 1974,älskar att titta på den här videon,underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0