Silvermorgon

Väcktes kl sju i morse av en jobbförfrågan,men var så trött och slut att jag faktiskt tackade nej och somnade om direkt. Hade omöjligen kunnat pallra mej upp och komma iväg vid den tiden. Men nu har jag i alla fall sovit klart och fått tillbaka min energi. Har varit ner i källaren och dragit igång tvättmaskinen,och samtidigt kollat pannan. Den där pannan gör att jag får leva i spänning varje dag. Man vet aldrig ur det ska stå till med vattenivåer och liknande. Nu har den startat ett nytt kapitel för att retas tror jag,eller så beror det på väderomslaget,alltid när det ska gå från kallt till varmare ute så händer det saker i ett hus kan jag lova! Nu har det slutat skvala inne i pannan men istället är det kondens runt kranarna! Äh den kanske har självläkt nu och blivit bra igen. Jag har i alla fall drukit kaffe och ätit macka. ska sakta jobba mej framåt så jag hinner ut en sväng till min favoritaffär Brödet och fiskarna,behöver grejer till min ljusgjutar idè! Hoppas nu solen är framme hos er alla,både på himlen och i sinnet!



Den här lille killen fyller snart 14 år,numera har han övergått från bilexpert till skateboard kung. Puss puss Eddie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0