Ska fylla på sömnlagret lite!

Tillslut fram på kvällskvisten fick jag tillbaka inspirationen till att photoshoppa igen! Några nya ideér har börjat ta form,å bildmateriel det har jag ju massor! Mmmmm.....ska grunna lite till! Men nu har jag bestämt mej för att sova tidigt för fortfarande råder nog brist på den varan så därför säger jag bestämt godnatt nu och drar mej till bingen!




Den här bilden gjorde jag 2007. Bilen är en Hudson som jag fotade på Power meet! Sen är den inklippt på en bakgrund från Lögarängen i Västerås tagen vid ett tidigare tillfälle. Till sist har jag lagt på en massa effekter för att få det slutgiltiga resultatet! Kul att jag fortfarande är nöjd med den många photoshoptimmar senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0