Slut för idag!

Så nu är det snyggt och rent på köksbänken efter allt stökande med blomjord och grejer! Nu är det bara att sätta sej och vänta på att det ska gro! Det tar nog nån vecka eller två, innan det händer något,men kul ska det bli! Vilken dag som helst ska jag släpa upp växthuset från källaren till altanen. Så det är förberett när det blir dags för växterna att skolas ut i solen. Det är bra att börja tidigt för jag vet hur mycket extra arbete jag hittar på vid mina omflyttningar och arrangemang här i huset. Jag kan verkligen rekomendera detta miniväxthus till den som har någotsånär med utrymme !

Miniväxthus

För balkonger eller små trädgårdar. Utmärkt för småplantor, frön etc. Lackerad stålrörsstomme Ø 16 mm, med plastfästen, 3 gallerhyllor, och kraftigt, genomskinligt PVC-plastöverdrag som kan rullas upp och knytas fast. Enkel montering/demontering utan verktyg. Mått: 70 x 50 x 130 cm. Pris 179 kr.

Passar nu på att säga godnatt till er alla! Imorgon ska jag jobba till strax efter tolv,sen blir det födelsedagsfirande hela långa dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0