Som ett exempel

Ja ja,lyckades inte ladda hem det jag ville! Egentligen visste jag det sen förr men ville försöka i alla fall! Får väl skylla mej själv om jag får en massa skit i datorn när jag försöker slippa betala mina licenser och sno åt mej dom på annat vis! Men strunt i det nu! Jag har ialla fall suttit och pysslat med en bild och testat om jag skulle komma ihåg tekninken att göra den! Det blev så där för jag missade lite på kantlinjen runt de olika rutorna.Fick lägga till dem i efterhand å då blir det ju inte lika bra! Texten är förstås bara lösrykta tankar jag fick medan jag jobbade men gillar ideén att använda ett och samma foto och göra en affisch av på det här sättet! Här är länken till moderskeppets sida där jag hämtat kunskapen!

http://www.moderskeppet.se/photoshop/presenter/fonster.php


Här är originalbilden för den som vill se!


Nu ni gott folk så ska jag resa på röven och göra lite annat en stund så det blir något gjort härhemma också! Undrar hur kallt det har hunnit bli nu därute,det är ju knappt man vågar kolla termometern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0