Sov nu!

Det börjar bli sovdags här, det är ju lördag på gång så en liten lur bör man väl ta för säkerhets skull!
det är ju inte ofta som jag hamnar framför kameran,jag är ju jämt så fotosugen så jag brukar ju mest vara bakom den! Men idag var det tvärtom en stund. Å det är ju ganska kul på sätt och vis att själv bli plåtad när man är på humör för det! Det är lärorikt faktiskt om inte annat! Å så finns ju photoshop om det behövs också!
Håll i er nu för här kommer bilder på mej själv som jag tycker blev bra!




Detta är en originalbild!



Gillar mej själv i den här färgsättningen!



Bluest blues,här är det en lite mer kall och utlämnande stämning!



En annan bild,nej lika bra att sluta nu så jag inte tröttnar på mej själv!

En godnattlåt som passar är ju såklart Bluest blues,Alvin Lee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0