Styling

Just nu pågår förberedelser och planering inför vår stylingen av hallen! Har plocket bort och flyttat lite på saker för att få nån slags feeling och känna mej för hur jag skulle vilja ha det. Saker och ting måste liksom mogna innan jag bestämmer mej.















































Här råder ju totalkaos,det kanske vore bäst att plocka bort och sen plocka tillbaka grejerna i en lite snyggare ordning!

Samma gäller för väggen mittemot,inte bra!



Den här smyckehållaren(som jag använder den till,är väl en värmeljushållare tror jag) fick en kompis idag!


Loppisfyndet som jag skrev om tidigare! Perfekt att hänga halsband på, och ringar och örhängen kan ligga i skålarna! Billigt 15 spänn! Kom inte ihåg vad jag gav för den andra men det var nog nåt liknande!

 Här har jag tömt väggen för att göra plats för nytt. Kanske golvlister vore på sin plats också! Den vita dörrkarmen runt ytterdörren ska bli svart  i alla fall!



Hu ,här behövs förändring!


Lite smått och gott som kan användas på nya ställen å sen ska det bli fint här med! Nä kaminen funkar inte än,men man ska aldrig ge upp hoppet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0