Tidigt hej då!

Så då go vänner nu stänger jag bloggen för idag! Jag har tränat på det där med att göra ett vampyr foto som jag gav en länk till tidigare i dag.Det knallar väl på kan man säga,det är ju så super bra instruktioner de ger på moderskeppet! Vilken fantastisk sida det är egentligen om man är intresserad av bild redigering. Men nu är jag lite mer intresserad av att umgås med vänner så därför försvinner jag härifrån nu! Men var så säker dyker upp i morgon igen och berättar lite om min kväll!

 

Provade att göra vampyr av den här bilden men jag såg alldeles för snäll ut för att det skulle bli bra. Hej alla snälla läsare gör en trevlig lördag åt er nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0