Tja då!

Hej å hå! Vad mycket jag har gjort idag sen jag for!  Först av allt handlade jag skoskåpen på IKEA så det blev gjort,såklart hittade jag en del smått och gott annat också som kom med hem i påsen. Efter det var jag med världens bästa prins och åt sen lunch och surrade runt på butiker på Erikslund. Fortsatte ner till Västerås city där jag fyllde på bl a sminkförrådet en del! Planerade för Eddies födelsedag med inblandade och vi har nu en färdig plan. Sedan blev det äntligen Kalle på Spången igen. Det har varit stängt en längre tid p ga vattenskada men nu var det visst färdigfixat och allt såg ut som vanligt därinne. Det blev några timmars snicksnack i gott sällskap. När jag sedan styrde Lillskodan hemåt så hann jag lagom in på MAXI för att fylla på matförrådet en del. Nu ska jag skruva upp skoskåpen och plocka upp alla påsar som ligger innanför dörren. Måste också passa på att snygga till lite i köket inför imorgon då det blir samling här hos mej framåt eftermiddagen för lite trevligheter. Åh visst ja,sen har ja ju massa roliga bilder att titta på som jag tog i förmiddags,ja nu är det ingen ände på trevligheterna.


Nu vill jag bara citera Anastasia från låten Pay my dues: You can say what you want about me
Wanna do what you want to me
But you cannot stop me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0