Toms tatto Enköping!

Hej nu är jag hemma igen och ser lite annorlunda ut än när jag for! Två tatueringar är gjorda. Den ena på insidan av den vänstra underarmen. Där står ordet Soulshine i en font som jag blev riktigt nöjd med! Storleken känns också alldeles okej! Den andra är på min vänstra skuldra och är en över målning av min gamla fjäril. På samma plats sitter nu en ny vacker och större fjäril,med typ"krusidull" dekarationer runt. Jag är verkligen jättenöjd. Så nu vill jag rekomenera stället som fixade det åt mej!

http://tomstattoo.se/ Titta in där så får ni se. Själv är jag inplastad i plastfolie några timmar till men sen kan jag visa er så får ni se! Nu blir det mat i magen och lite kaffe gott folk! See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0