Vippa på rumpan!

Nu så är jag tillbaka hemma igen,en dag som rullat på bra fast jag känt mej lite hängig och seg i halsen. Det är inte så skönt att dra i sej den kalla luften när man cyklar när det redan gör ont i halsen. Men det botar jag med lite varmt kaffe och glädjen av att läsa lönespecen. Ja det lönar sej att jobba och ligga i! På tal om ligga i så ska jag nu dimpa ner i soffan under värmefilten för en välförtjänt vila innan den lediga helgen, som faktiskt börjar nu, snurrar igång! Jag måste säga att jag känner mej riktigt nöjd med alla tuffa pass jag gjort. Nu förtjänar jag att roa mej lite!

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0