Anamma



Basilikapuckar! Åh vad glad jag blev idag när jag tittade in på Coop och hängde ner i den vegetariska avdelningen i frysen. Förut köpte jag alltid basilikapuckar men av ett annat märke,kommer inte ihåg vilket. Sedan försvann produkten och jag har längtat efter de goda puckarna sen dess. Nu fann jag dem åter i det vegetariska sortimentet hos anamma. 25 kronor kostade ett paket med 21 st smaskiga puckar ! Köpte ett paket direkt och hade puckarna på lunchmackan. Nu kokar jag potatis och ska ha till. Å så gör jag en god skysås till!

Ingredienser
Rehydrerat sojaprotein, rapsolja, äggvitepulver, stärkelse, betfiber, kryddor (basilika, lök, vitlök, svartpeppar), lök, salt, kryddextrakt

Näringsvärden per 100g
Energi 900 kJ/210 kcal
Protein 15 g
Kolhydrater 16 g
Fett 10 g

http://anamma.org/   Här kan ni kolla in anammas produkter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0