Är här igen!

Nu har det gått några dagar utan inlägg här på bloggen. Det har varit en fullmatad helg som började i fredags morse då jag tagit ledigt och for iväg på en händelse som jag väljer att behålla för mej själv i mitt hjärta. När sedan det var överstökat så bytte jag focus och plockade upp en härlig sötsak på vägen hem och vi for vidare till Enköping och hade en trivsam kväll och lördagförmiddag. Tiden rann iväg och vi åkte sedan vidare till Västerås och sammanstrålade med Marie och hennes sällskap. Det blev god mat glatt umgänge och ett besök på Harrys. Vid tvåtiden i dag var det dags att bryta upp och skiljas åt för det var dags för mej att jobba. Så nu har jag varit ute i halkan sen kl fyra och är färdig vid halv tio då jag beger mej hem till sängen. Har nog lite sömn att ta ifatt. Sammanfattningsvis en händelserik helg med många olika typer av händelser och möten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0