Återkommen

Hur kan det  komma sej att man känner sej så lätt inombords och lite som en ny människa när man varit på återbruket och släppt av ett lass med gammalt bråte? Det är ju inte klokt vad lätt det är att göra en total make over av sej själv. Å jag som även släppte av lite kläder på brödet och fiskarna känner mej nästan lysisk nu. Kände mej så givmild så jag fortsatte att bidra med mina små medel på en hel del andra affärer också! Jag ska ta några bilder å visa sen! Ett nytt talesätt ang saken skulle kunna vara" Ju mer skräp du kastar bort,desto mer plats får du för allt det nya du köper istället!" Underbar tanke. Har en del ingredienser med mej från matbutiken också,ska koka ihop något nu ,samtidigt som jag hemmafixar lite. Huvudbeståndsdelen blir världens nyttigaste grönsak,färsk broccoli! Mot köket!

Broccoli en av de nyttigaste grönsakerna, ibland kallad kungen bland grönsakerna. Är det möjligt bör man försöka äta en portion dagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0