Bling bling fynd!



Hej! Kolla ,jag har köpt färgade kulor! Det är jättegoda chokladkulor som jag köpte tidigare idag. Jag var tvungen att äta ganska många så de skulle få plats i skålen,så jag vet att de är jättegoda! Fina på bild är de med sina blingiga papper!

Mera bling bling! Det här är en fin kudde som jag ska ha på svarta bänken på altan i sommar. Den köpte jag också dag för jag var så duktig på att skänka bort andra gamla kuddar!



En blomkruka från Brödet & fiskarna för en tia! Cool,nice å allt annat!
Det är kul att knäppa bilder med Macro objektivet som jag säkert sagt tidigare många gånger. Det mesta blir roligt och bra i mina ögon. Men kolla mitt nästa inlägg så får ni se något som oftast inte blir bra i Macro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0