Foton å lampor å allt möjligt!

Har nu ialla fall fått undan i köket efter pizzabakningen,å ätit har vi förresten gjort också! Tvätten ät upphängd och jag bara softar! Skönt! Har ju hunnit möblera om också,men inte vad det gäller möbler utan på hårddisken! Dags att säkerhetskopiera bilder snart igen och då gäller det att ha ordning på mapparna. Det mesta var redan gjort men det gäller att döpa mapparna så man hittar dom lätt sen! Det där är det säkert många som känner till! 15 236 bilder finns där just nu! Å det är inte allt. På min lap top finns lika mycket till. Sånt jag har fotat själv eller skapat i shopen. Det vill man inte förlora!

Här är ljusträdet jag pratade om. Fotade det med blixt så det skulle synas bra. Annars sprider det lite bättre mysljus än vad som visas,men det lyser dock upp ganska väl. Det är kanske inte särskilt juligt men det får åka med ner bland julsakerna i alla fall. Då får jag anledning att skapa något nytt!



Här är fyndet från nån loppis som skall dit istället. Den funkar alldeles utmärkt men glasen är som sagt sönder. Nu ska jag bygga custom av den så vi får se om den känns igen sen. Just nu har jag bara några försiktiga i tankar om det hela men tjong så slår det till ! 60 kronor har den kostat mej som synes! Kommer att bli värd en förmögenhet när jag blir klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0