Godaste natten till er!

Klockan på datorn slog just nu om till 00:00. då är det dags för mej att försöka sova lite. I morgon blir det jobb till klockan fyra och sen ska jag ju besöka Tom för att diskuera tatuering! Åh vad det ska bli spännande. Har också en ide om ett vackert ord som jag vill ha skrivet på insidan av vänsterarmen. Det ska sitta just där för att jag ska kunna se det varje dag för att påminnas om den viktiga betydelsen av ordet! Det är lite av en ledstjärna för hur jag vill vara som människa. Faktiskt kommer det från en låt av Allman brothers som jag tycker riktigt mycket om. Sen ska vi ju diskutera utbyggnaden av fjärilen å se vart vi hamnar! Kul ska det bli!
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0