Hej!

Det har varit lite tomt med inlägg den här helgen,så blir det ibland. Men jag kan ju berätta lite från helgen så här i efterskott istället! I fredagskväll efter jobbet var det inte många grader varmt här hemma.Typ bara åtta grader,och det fanns heller inget varmvatten. Fredagsnatten gick åt till felsökning i pannrummet. Fick till slut i vatten i expansionskärlet som var alldeles tomt och som styrde både värmen och varmvattnet. Ingenting kom ju tillbaka förrän vattnet värmts upp och det tog några timmar innan systemet brakade igång igen och sen kunde huset börja värmas upp. Medan det pågick åkte jag till Marie och hennes kära i Västerås. Stannade där över natten och senare under dagen anslöt sej dej fjärde gruppmedlemmen till gänget. Vi var till Café Gränden i Västerås och fikade. Favvostället Kalle på Spången var stängt p ga vattenläcka. Sedan delade vi upp oss och drog åt två håll istället. Så nyss har jag blivit ensam här och det känns mycket tomt!Men i stället för att sörja över det så njuter jag av den sköna känslan som kvällen lämnade efter sej i mitt hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0