Inne en stund!

Nu finns det ingen hejd på saker och ting! Snacka om att det blir rörigtmedan man håller på! I källaren är det bättre än innan jag började,och kanske på altan med,men inte i garaget eller här inne! Men lugn,jag ser ljuset. Helheten blir bara bättre och bättre. Å det är ju det som är huvudsaken ju. Nu ska jag sortera bland en massa kläder som legat i vaccumpåsar och se vilket öde de ska fåsamtidigt som jag fixar något att äta. Förresten har jag tagit upp en till Pelargon från källaren fast tanterna som vet säger att det är för tidigt,ja ja vi ungdomar ska ju alltid prova våra egna vägar ha,ha! I med en maskin tvätt till innan maten,inte sänka tempot nu! Jalla,jalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0