Jag tänker på.....

Om det finns en spegel i en hiss så verkar det som att jag bara måste titta i den. Och göra lite olika miner för mej själv å så. Men om jag åker hiss och det inte finns nån spegel så saknar jag inte spegeln utan står snällt och tittar rakt fram och väntar på att komma dit jag ska! Varför är det så? Det är en annan underlig sak som slår mej varje gång jag gör den (och det är ganska ofta faktiskt) Medan jag håller på och fixar kaffe så gör jag alltid en macka och äter upp den direkt när jag brett den utan att kaffet är klart,det blir ju bara torrt å mosigt liksom Det är ju så onödigt,då måste jag ju ta en till macka sen när kaffet är klart,för det var ju det jag skulle ha från början,kaffe å macka. Inte först en torr macka å sen en kopp kaffe utan något till!  Ja det vara sånt som jag funderade över just nu! Nu ska jag ta och köra ett träningspass här i vardagsrummet mitt i natten. Tur att man bor så att det är möjligt! Tänkte på det idag när nån sa att man inte får dammsuga i kommunala lägenheter efter nio eller nåt sånt! Stackars hyresgäster,när ska de då hinna dammsuga?

50 Songs For Jogging (120-140-120 BPM), The Gym All-StarsDen här slår jag på på Spotify å så kör jag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Man ska hinna jobba och leka hemmafru mellan 7 på morgonen till 9 på kvällen... Sen ska det vara lugnt och det är inte lätt.. Men det blir bättre när man flyttar till hus...

Krama

2011-01-28 @ 00:17:26
Postat av: chevalena!

Ja att bo i hus är underbart å ännu bättre blir det i sommar när "extrarummet" trädgården öppnar sej!

Då är det okej att strunta i dammsugningen och vara ute bland blommor å blad istället! Kom hit då! Kram!

2011-01-28 @ 00:42:13
Postat av: Maria..

Förstår det, vi håller ju på och kollar på olika hus just nu.. Men vi kommer ju inte ha råd att köpa det än, men sen när man har sparat tillräckligt så kanske man hittar nått man verkligen vill ha..=)

Kommer och kidnappar en liten del av din trädgård sen i sommar..=)

Kramar

2011-01-28 @ 11:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0