Jealousy: That's what makes a bitch talk.

Greeting Comment Graphics Nu har jag ätit en halv bytta med glass och det känns mycket bättre i halsen. Men inte i magen! Proppmätt! Å det ska man gå och lägga sej med,när man nu kommer så långt att man får ner huvudet på kudden! Det är så skönt att sitta här vid datorn och prata med vänner och såna man tycker om när allt stoj från dagen sakta tonar bort från mitt huvud! Det behövs verkligen en återhämtningstid innan man lägger sej! Just idag vill jag inte ens lyssna på musik för det får inte plats mer intryck i huvudet just nu! Min ena hjärnhalva är upptagen med att sortera alla dagens upplevelser,den andra pysslar med att drömma och fantisera med Tom Trick på msn,det är livgivande! Men verkligheten säger att det börjar bli dags att sova,så jag önskar er alla en riktigt skön nattsömn som ger kraft och ork till morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0