Jobb å lite annat fix!

Hej govänner,återigen en sån där dag där en dator bara betyder kolla jobbtider! Gick av mitt pass klockan fyra idag men gick genast på igen samma tid då jag passade på att jobba för en kollega som blev sjuk! Så nu har jag äntligen landat hemma! Nu sitter jag och smaskar smågodis och dricker tranbärsdricka! Kan vara gott på sitt vis det! Under en sån här dag är man med om många saker och ofta tänker jag att det ska jag skriva om på bloggen när jag kommer hem. Sen när man äntligen sitter här känns huvudet lite tomt och tankarna har liksom gått och lagt sej. Men imorgon ska jag i alla fall komma ihåg att titta efter en lämplig kartong att bygga en smyckehållare av,det låter kanske lite underligt men vänta tills jag blir klar ska ni få se vad jag menar.

Typ nåt sånt här,som man kan sticka ner örhängen med piggar i.

Konstruktionsarbete pågår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0