Just nu!

Kom på att jag har en tvättmaskin över också! Funkar alldeles utmärkt om det är nån som behöver! Nyss hemkommen från en sväng till det gamla kära återbruket igen.Blir nog en till tur när jag stoppat något i magen.Ska ta och fälla sätena i Skodan så får jag in mer. Behöver också såga lite innan för vissa saker är lite för långa för att få plats. Orkar inte vänta på andra transportfordon utan jag vill NU!! Nu börjar man i alla fall se att det är ett rejält garage jag innehar. Det har ju faktiskt varit en liten snickeriverkstad där tidigare. Hittade en påse med större blomkrukor som jag sparat,den kommer väl till pass nu när jag tänker väcka upp Chevas plantskola till liv igen. Ska börja idag med växterna inomhus och sedan göra plats för vår sådden. Flower power är temat som vanligt! Men hur ska det gå för de här stackarna? Kan det verkligen funka? Ja säger alla som vet,det är bara att plantera om och klippa ner! I källaren står ett tiotal plantor till som jag har lite mera tro på,de får stanna ett tag till medan jga hjälper de här tillbaka till ljuva livet!

Den stackaren längst bak till vänster har fått ny jord,de andra sitter fast i samma gamla ett tag till!

 

Återigen en rapport från läget på klädstrecket! Det töar idag!

Snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0