Läget just nu!

Förstår att det blir tröttsamt och höra om min totala röjardag här! Nu har jag väl annat i mina tankar också och planerar lite roliga saker hit och dit. Kanske därför det är extra roligt att göra plats för nya äventyr i livet. Jodå gott folk bakom hörnet väntar massor med roligheter å då är det bra att ligga lite före både vad det gäller tanke och handling. På tal om handling så ska jag strax ge mej iväg ut en sväng för lite inköp faktiskt. Jag ska nog bunkra upp med något nyttigt å så fortsätter jag att pyssla med lite inne i själva huset senare! Ibland har jag det riktigt trevligt med mej själv å så får jag får massor gjort också. Vidare nu,återkommer! Gult är inte fult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0