Lakrits å andra husmorsknep!

Vad mycket snälla människor det finns därute på mitt jobb!! När jag kommer på mina besök så blir alla så bekymrade över min röst och hur jag låter! De berättar huskurer och bjuder på massor av olika slags botemedel! Jag blir riktigt varm om hjärtat! Det är inga problem att jobba då man blir så ompysslad! Nu är jag i alla fall hemma igen så jag kan knipa igen truten en stund och vila rösten! Tänker i alla fall använda munnen,men det till att äta något,idag har jag varit riktigt riktigt slarvig och bara ätit några mackor bortsett ifrån alla typer av halstabletter och lakritskarameller! Kanske är därför jag ändå känner mej proppmätt! Sticker en sväng till köket och kollar vad som finns! Ses!





















Kanske nåt åt det hållet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0