Långledig en hel dag!

Ledig dag! Känner mig riktigt sugen på att köra igång den här dagen i röjandets tecken! Känner mej ganska utövd också även om jag hade svårt att somna i natt. Det är något som är ovanligt när det gäller mej annars! Kaffet är klart nu och mackorna bredda!
 Medan vattnet kokade till kaffepressen hann jag plocka lite i lilla sovrummet. Ideérna satte igång direkt! Som vanligt är det risk för proppbildning eftersom jag ofta börjar röja i fel ände. Klart man vill börja med det roliga,det som syns! Tänkte skriva att det syns ju inte hur många vändor man åker till återbruket ,men sen kom jag på att vi som bodde här i huset från början var väl uppmärksammade av personalen där efter alla miljoner vändor vi var dit med fulla kärror och bilar! Vilket jobb vi lade ner,oj oj oj om ni bara visste! Så mycket ska jag väl inte slänga idag ,men nu är det jag som börjar i rätt ände när kaffet är urdrucket. Å det är att lasta ur sommardäcken ur Skodan så jag får plats med skiten som skall till slutstationen. Ses å hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0