Lite ledigt mitt på dan!

Hemma på några timmars paus.Startade kl sju i morse och har jobbat till ett,eller det blev kvart över p g a ett larm. Stannar nu hemma till klockan fyra då jag börjar igen.Kör sen hela kvällen. Har både hunnit med att cykla och köra bil idag. Vet inte vilket som är enklast.Egentligen är det enklast att gå kanske men ibland är det för långa avstånd för att det ska funka! Nu ska jag ägna mej åt lite telefontjatter ett tag och kanske planera lite roligheter för de lediga stunder som kommer.Två heldagar kvar innan en ledig dag. Tog på mej ett pass på måndag också för att säkra månadens inkomster och ledig tid senare i månaden! Först en slurk kaffe bara!

Det här är kryddans RP! ( raggarparkering) Passerar ofta förbi här på väg till mitt jobbarställe. Tycker det ser så läckert ut,undrar vad ägarna sitter och gaggar om därinne! Gamla goda tider kanske. Det gäller att man ser till att skaffa sej egna goda tider att prata om när man blir äldre. Kanske bilden inte har samma kvalitet som det jag brukar visa. Denna är tagen med moblien. Men huvudsaken att det man vill fota blir fotat ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0