Lite om min dag idag!

Hej svejs! Vad betyder det när det står en mager katt utanför ens dörr och jamar när man kommer hem? Så var det för mej nyss när jag landade hemma efter diverse utflykter idag. Ja sa bara sorry till den och låste in mej. Kan ju inte ge den något för då är man ju kattägare direkt förmodligen. Annars har jag knappt sett några katter stryka runt här i området. Vi får väl se om den ger sej avhärifrån nu när jag var så ogästvänlig! Har i alla fall hunnit med en hel del sen jag slutade jobba kl fyra idag. Susade över till Västerås på direkten och Eddie och jag åt thailändskt på Wok and go på Erikslund. Besökte sedan en del affärer bara för att ha något att göra. Hälsade bl a på Jenny inne på El-giganten. Var förbi Marie för lite fika och en pratstund. Vi planerade in en shopping tur till Kista som vi förmodligen får omboka p ga arbete. Stannade till hos min bror med familj på hemvägen för ytterligare kaffe och lite pappersarbete. Ja så nu sitter jag här och tänker äta en apelsin och njuta lite av stillheten! Tycker det har varit en trevlig dag och det jag uppskattar verkligen att solen hållit mej sällskap i det jag företagit mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0