Nu startar jag min dag!

Godmorgon! Inte så muntert att titta ut och se att det återigen snöar! Så,det var dagens klagan! Annars ser jag fram emot att jobba idag.Klockan två är det dags. Före det ska jag sätta fart på mej själv igen efter en dags ledighet. Gick visst ner i en riktig dvala ett tag. Nyss när jag gjorde en kopp kaffe såg jag kurre ekorre kämpa efter en bit mat vid grannens fågelbord,det hänger en bit ut på en gren så han har ettt rysligt bestyr att komma åt godbitarna! Söt är han i alla fall! Nu ska jag röra lite på mej,känner en viss trötthet i ryggen när jag sitter framför datorn,så hej svejs för en stund!



Det här är en av mina favoritbilder från drömparken i Enköping. Just nu kan man inte ana någonting av allt liv som döljer sej under snötäcket när man passerar förbi men jag vet ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0