Pizza igen!

Nu har jag visst fått pizzafnatt! Tredje gången på kort tid som jag gör egen pizza här hemma! Det blir såå gott! Glömde såklart inte att köpa mjöl men missade istället persiljan! Synd men då får det bli nårt annat istället då. Kreativiteten flödar här just nu. Har varit ner i källaren för att starta tvättmaskinen,fastnade då i en fyndhög med grejer där jag plockade upp en lampa som saknar sina glaskärmar men jag ska nog komma på nåt coolt att sätta dit istället. Den ska få ta över platsen vid barbordet där jag nu har ett slags ljusträd sitter. Ah, ni ska få se blider sen när jag  satt pizzadegen på jäsning! Förresten vilken väl använd dag det var till att  jobba idag! Fattar inte att jag varit där knappt,kan man ha det bättre!

 Nåt liknande blir det men med kräftstjärtar och tonfisk! Gott,gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0