Snart är januari slut!

Den tunga månaden januari försöker släpa sej fram i is och snö! Men är det inte lite ljus jag ser därframme i alla fall? En liten liten föraning av ljus och värme letar sej in i mitt sinne och försöker hjälpa mej hålla ut i detta hopplösa stökväder.Har börjat att få tankar om att sätta igång tidigt med allt det jag sagt jag ska göra bara det blir vår. Varför vänta egentligen? Det finns ju ingenting jag inte kan göra nu om jag vill, förutom att klippa gräset möjligen! Det som lockar mest är att kasta ut all gammal skit från garaget så det blir ett garage igen och inte nått attans förvaringsställe för massa skräp. Sakerna kommer ändå inte att komma till användning igen det är då i alla fall säkert! Idag kanske jag inte hinner så mycket men någon slags markering om att våren är på gång ska jag i alla fall göra här hemma innan jag far iväg till jobbet som börjar klockan två! Mer kaffe och hurra för alla kreativa tankar,låt dem vakna ur sin vinterdvala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0